خرید مستقیم سدیم کلرید صنعتی


سدیم کلرید ماده‌ای معدنی و صنعتی است که دارای اشکال مختلف است و مصارف گوناگونی دارد. شکل خوراکی این محصول در تغذیه انسان و دام استفاده می‌شود و فرم‌های صنعتی آن، در صنایع مختلفی از پتروشیمی گرفته تا تولید مصالح ساختمانی کاربرد دارد. مجموعه عرضه آنلاین نمک، شرایط خرید سدیم کلرید صنعتی را به روش مستقیم و ثبت سفارش اینترنتی، با قیمت ارزان و اقتصادی فراهم نموده است.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

خرید مستقیم سدیم کلرید صنعتی

اطلاعاتی درباره سدیم کلرید صنعتی

اطلاعاتی درباره سدیم کلرید صنعتی

کلرید سدیم صنعتی، نمکی معدنی و کریستالی شکل، با نقطه ذوب ۸۰۱ درجه سانتیگراد است. این نمک از یون‌های مثبت سدیم و یون‌های منفی کلر تشکیل شده است و از رسوبات داخل پوسته زمین که اغلب صدها متر ارتفاع دارند استخراج می‌شود. همچنین این ماده معدنی در نمکزارها، با تبخیر آب دریا به کمک انرژی خورشیدی، در حجم بالایی تولید می‌شود.

کلرید سدیم با داشتن ترکیبات خاص فیزیکی و عملکردهای ویژه شیمیایی، یکی از مهمترین مواد اولیه صنعتی به شمار می‌رود که در صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهمترین مورد مصرف سدیم کلرید، در صنعت تولید مواد غذایی است. نوع فرآوری شده و ید دار این محصول به عنوان نمک خوراکی در تهیه انواع محصولات غذایی استفاده می‌شود. همچنین در صنعت تولید خوراک دام و طیور نیز سدیم کلرید کاربرد دارد.

این ماده معدنی در صنعت تولید انواع شوینده‌ها، صابون‌ها و شامپوها نیز کاربرد دارد، چرا که علاوه بر خاصیت چربی زدایی، دارای درصد بالایی از مواد معدنی است و می‌تواند بخشی از نیاز پوست و مو به مواد آلی را تامین کند. علاوه بر این، سدیم کلرید در صنعت نفت و گاز، حفاری چاه‌های عمیق نفتی، صنعت آب و فاضلاب، صنعت کاغذسازی و چرم سازی و تولید مصالح سیمانی به کار گرفته می‌شود.

قیمت عرضه سدیم کلرید صنعتی

قیمت عرضه سدیم کلرید صنعتی

قیمت عرضه سدیم کلرید صنعتی با در نظر گرفتن پارامترهای مختلفی معین می‌شود. درجه خلوص محصول، کیفیت فرآوری، حجم تولید و صادرات سالانه نمک صنعتی، میزان تقاضای بازار داخلی و شکل ارائه محصول به صورت مستقیم یا باواسطه، عمده‌ترین مواردی هستند که در قیمت نهایی انواع سدیم کلرید تاثیر گذار می‌باشند. بنابراین نرخ ثابتی برای این ماده صنعتی وجود ندارد و قیمت گذاری بر اساس متغیرهای مختلف انجام می‌شود.

همانطور که پیشتر عنوان شد نوع عرضه محصول یکی از مواردی است که در نرخ گذاری سدیم کلرید موثر است. مجموعه عرضه مستقیم، یکی از برترین مراکز تجاری است که توانسته است با حذف واسطه و عرضه محصول به صورت مستقیم، سدیم کلرید درجه یک را با قیمتی ارزان و اقتصادی ارائه نماید. این مجموعه صادرات سدیم کلرید ممتاز ایرانی را نیز در دستور کار قرار داده است و در حوزه تجارت خارجی این محصول نیز به موفقیت‌های خوبی دست یافته است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.