مرجع خرید سنگ نمک رنگی طبیعی


سنگ نمک یکی از جالب ترین و مفید ترین محصول در ایران است، سنگ نمک رنگی طبیعی،سنگی است که بدون اینکه به آن رنگ بزنیم خودش رنگ طبیعی دارد و مزه های آنها فرق میکند، ما چند نوع سنگ رنگی طبیعی داریم، سنگ نمک قرمز،سنگ نمک صورتی،سنگ نمک سفید و غیره. در کشور ایران منابع زیادی سنگ نمک وجود دارد که بیشتر آن سفید رنگ هستند و به دلیل اینکه منابع زیادی سنگ نمک سفید وجود دارد جزو صادرات محسوب میشود.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

مرجع خرید سنگ نمک رنگی طبیعی

مشخصه سنگ نمک رنگی طبیعی

مشخصه سنگ نمک رنگی طبیعی نمک جزو مهم ترین و مفید ترین مواد غذایی در جهان می باشد، سنگ نمک سفید جزو اصلی ترین منبع تولید نمک است که استفاده ی زیادی دارد، بیشترین مصرف نمک در غذا بوده یا برای گرفتن تلخی زیتون و غیره است، سنگ نمک سفید نسبت به بقیه سنگ های رنگی قیمت ارزان تری دارد و می توان آن را تهیه کرد، سالانه مقدار خیلی زیادی نمک از سنگ نمک سفید تولید می شود که میزان آن به بیش از ۶ملیون تن هم می رسد.

سنگ نمک خاصیت درمانی اعجاب انگیزی دارد که این خواص را میتوان در رگ های این سنگ دریافت کرد، در این رگه ها آهن زیادی وجود دارد که وقتی استفاده میشود جریان خون به مغز بیشتر شده و فرد هوشیار و آگاهی او افزایش میابد و خواب آلودگی و خستگی او کاهش میابد، یون های منفی در سنگ نمک به دلیل جذب میکروب ها و آلودگی ها در هوا به کاهش آلرژی افراد کمک میکند، سنگ نمک قدرت جذب رطوبت بالایی دارد و این سنگ را باید در جای خشک، دور از فلزات و نور خورشید نگه داشت.

عرضه مستقیم سنگ نمک رنگی طبیعی

عرضه مستقیم سنگ نمک رنگی طبیعی قیمت سنگ نمک بر اساس نوع سنگ و استخراج کردن آن صورت می گیرد، در عرضه مستقیم سنگ نمک این سنگ به طور گوناگونی به کشور های دیگر صادر می شود، سنگ نمک قرمز از معادن کوه های هیمالیا بدست می آید و قیمت بالاتری نسبت به سنگ نمک سفید دارد، این سنگ بیشتر در خوراکی ها استفاده می شود.

مشخصه سنگ نمک دارای سدیم و کلر می باشد و بعضی از آنها هم دارای ناخالصی می باشد هرچه این ناخالصی بیشتر باشد قیمت سنگ نمک کاهش می یابد و اگه هرچه کیفیت و سدیم،کلر آن بیشتر باشد قیمت آن افزایش می یابد.

عرضه این سنگ به داخل کشور راه کار های گوناگونی دارد، اول از معدن سنگ مقدار زیادی سنگ نمک را به کارخانه می برند و آنجا با راه کار های گوناگون نمک تولید می شود، نمک از راهکار های گوناگونی بدست می آید ولی میتوان گفت بهترین راهکار تبدیل سنگ نمک به نمک می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.