فروش فوری سنگ نمک صادراتی تهران


به احتمال فراوان شما نیز تا کنون درباره مزیت های بیشمار سنگ نمک شنیده اید. سنگ های نمک در ایران در مناطق زیادی استخراج می شوند که از مهم ترین مراکز آن، می توان به تهران، اصفهان و گرمسار اشاره کرد.
مرغوب ترین سنگ های نمک ایران نیز از همین مناطق استخراج می شود که می توانید در ادامه با کیفیت و خواص سنگ نمک صادراتی تهران آشنا شوید.فروش فوری سنگ نمک صادراتی تهران

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

کلسیم و پتاسیم سنگ نمک

کلسیم و پتاسیم سنگ نمک سنگ نمک در حالت عادی بی رنگ و تا حدودی متمایل به سفید است اما با توجه به وجود کانی ها و اکسید های مختلف در آن، رنگ های متفاوتی نیز می تواند به خود بگیرد. همین کانی ها و مواد مختلف می تواند سبب بروز فواید و ویژگی های منحصر به فردی در سنگ نمک شود که به آن خواص درمانی بیشماری نیز می دهد.

پتاسیم یکی از مهم ترین یون های موجود در بدن هر شخصی است که نبود و کمبود آن می تواند ضررات جبران ناپذیری را به بدن شخص وارد کند. از طرفی کلسیم نیز به عنوان واحد اصلی تشکیل دهنده اجزای سخت بدن، مانند دندان، استخوان و … نقش اساسی در حفظ سلامت استخوان ها و اسکلت بندی افراد دارد.
کلسیم و پتاسیم مورد نیاز بدن باید به واسطه محصولات موجود در سبد غذایی هر خانوار تامین شود.

سنگ نمک با در اختیار داشتن مقادیر بسیار زیادی از پتاسیم، کلسیم، آهن، منیزیم و … به عنوان یکی از اساسی ترین محصولات موجود در سبد غذایی، به عنوان تامین کننده کانی ها و عنصرهای مورد نیاز بدن به شمار می رود.
کلسیم و پتاسیم سنگ نمک به قدری است که می تواند در یک مصرف معقول و استاندارد که سلامت بدن را با خطر مواجه نکند، تا ۶۰ درصد این احتیاج را برآورده کند.
پتاسیم موجود در یک سنگ نمک طبیعی و اصل، توانایی حل کردن فلزات سنگینی که به طور ناخواسته وارد سفره غذایی انسان ها می شود را حل کند. این دسته از فلزات که عموما شامل سرب و آرسنیک است، از طریق روش های اشتباه کشاورزی وارد محصولات گیاهی می شود و پس از آن به واسطه مصرف، راهی بدن انسان شده و ضررات خود را به بدن تحمیل می نماید.
اگر این فلزات سنگین تجزیه و حل نشوند عواقب ناگواری را در دراز مدت برای افراد ایجاد می کند.

مرکز عرضه سنگ نمک صادراتی تهران

مرکز عرضه سنگ نمک صادراتی تهران با توجه به توضیحات بالا، به همان اندازه که مصرف سنگ نمک اصل، می تواند برای حفظ سلامت بدن مفید باشد، اگر در انتخاب سنگ نمک بی دقتی کنیم و سنگ نمک بی کیفیتی را خریداری و مصرف کنیم، باید منتظر مضرات و عواقب این اشتباه باشیم.

فروشگاه ما به عنوان مرکز عرضه سنگ نمک صادراتی تهران، می تواند انواع مختلف سنگ نمک را برای شما، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت فراهم کند تا بتوانید این محصول را با بالاترین کیفیت در سبد غذایی خانوار خود بگنجانید و از فواید آن بهره مند شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.