فروش نمک صنعتی سمنان


فروش نمک صنعتی سمنان در بسته بندی متنوع صورت می گیرد .وجود معادن بسیار زیاد در استان سمنان باعث شده که نمک با درجه کیفیت بسیار بالا استخراج و برای ارسال به سراسر و خارج کشور آماده شود.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

مراکز تولید نمک صنعتی فراوانی در سراسر کشور وجود دارد که نمکی با ‌کیفیت تولید می کنند از جمله این مراکز تولید نمک می توان به مرکز تولید نمک در شیراز اشاره کرد که نمک صنعتی شیراز نمکی مرغوب تولید و ارائه می کند.

فروش نمک صنعتی سمنان

کاربرد نمک صنعتی در تولید مواد شوینده

کاربرد نمک صنعتی در تولید مواد شوینده کاربرد نمک صنعتی در مواد شوینده

شوینده ها مصارف صنعتی و خانگی دارند که هم در کارخانه ها برای تمیز کردن محیط و….هم خانه به کار برده می شوند که از موارد تشکیل دهنده شوینده ها میتوان نمک را نام برد.

نمک صنعتی در شوینده ها کاربرد دارند که شوینده ها به دو نوع ۱. انواع صابون ۲.شوینده های سنتزی تقسیم می شوند.

۱.صابون

یکی از موادی که به صابون ها اضافه می کنند نمک است که نمک سبب می شود وقتی صابون در آب حل می شود خوب کف کند هر چه کف کنندگی صابون بیشتر باشد تمیز کنندگی آن نیز بیشتر می باشد. نمک موجود در صابون ها باعث تامین رطوبت و بهبود بافت پوست می شود همچنین باعث پاک سازی پوست شده و خون رسانی را در پوست افزایش می دهد.

۲.شوینده های سنتزی

نمک از ۱.سدیم ۲.کربنات تشکیل شده است .که سدیم موجود در نمک باعث افزایش سرعت حل شدن مواد شوینده در آب می شود.تاثیر دیگر استفاده از نمک در مواد شوینده این است که سدیم موجود در نمک سبب چسبندگی بیشتر ماده شوینده شده است.همچنین باعث افزایش تمیز کنندگی ماده شوینده با افزایش خاصیت الکترونیکی در آن می شود.

صادرات نمک صنعتی سمنان

صادرات نمک صنعتی سمنان با توجه به وجود معادن و همچنین فعالیت و تلاش ما دراین معادن توانسته ایم به مرحله ای از تولید برسیم که بتوانیم نمک استان را صادر کنیم آن هم باکیفیت وارزش بسیار بالا که هم موجب اشتغال زایی وهم رونق اقتصاد ملی کشور خود شده ایم.

تولید و فروش نمک صنعتی سمنان باعث رونق استان شده و انگیزه اشتغال زایی را در مردم با توجه به شامل بودن این حجم از منابع طبیعی بالا برده است .استان سمنان رتبه نخست را در تولید نمک ‌کشور دارد.

نمک این سمنان به کشورهای حوزه خلیج فارس مانند عراق و کشورهای حوزه دریای خزر مانند روسیه صادر می شود که باعث ورود هر ساله ارز در این زمینه به ‌کشور شده است.

باتوجه به محبوبیت و مرغوبیت این محصول شاهد افزایش همه روزه تقاضا از استان ها و کشور های بسیاری هستیم که این نشان از کیفیت و ارزش محصول می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.