قیمت بهترین نمک اپسوم صادراتی


قیمت بهترین نمک اپسوم صادراتی بی تاثیر از تغییرات نرخ ارز و تورم نیست به همین دلیل با نوساناتی همراه می باشد البته کیفیت، نوع برند، نوع خرید و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

نمک اپسوم به وسیله عناصر سولفات و منیزیوم تهیه می شود و خواص درمانی متعددی دارد و علاوه بر مصرف خوراکی در تهیه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده هم می شود.

قیمت بهترین نمک اپسوم صادراتی

مهم ترین خواص نمک اپسوم

مهم ترین خواص نمک اپسوم مهم ترین خواص نمک اپسوم شامل گزینه های زیر می شوند:

  • هنگامی که دچار استرس می شوید سطح منیزیوم بدن شما کاهش پیدا می کند برای این منظور می توانید نمک اپسوم را داخل آب گرم بریزید و پای خود را در آن قرار دهید و این به دلیل منیزیوم فراوان موجود در آن می باشد.
  • برای کاهش درد و گرفتگی عضلات مفید است و به التهاب مفاصل و درد ماهیچه های ورزشکاران کمک می کند و شما می توانید آب گرم را داخل این نمک بریزید و بدن خود را با آن حمام کنید.ِ
  • باعث تنظیم احتباس مایع در سلول ها، بهبود عملکرد آنزیم های بدن و جذب کلسیم به بدن می شود.
  • به بهبود گردش خون در بدن کمک خواهد کرد و از لخته شدن خون و کشیده شدن شریان ها پیشگیری می نماید از سخت شدن عروق جلوگیری خواهد کرد.
  • توانایی بدن را برای تولید انسولین بهبود می بخشد و باعث بهبود کلی انرژی می شود و خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد.
  • به عنوان ملین عمل می کند و باعث لینت مزاج و اجابت مزاج طبیعی می شود خاصیت ضد التهابی دارد و به درمان کبودی بدن، التهاب و کاهش درد کمک می کند.

عمده فروشی نمک اپسوم صادراتی

عمده فروشی نمک اپسوم صادراتی عمده فروشی نمک اپسوم صادراتی توانسته بازار این نوع محصول را در دست بگیرد و از دیگر رقبای خود پیشی بگیرد چون مرغوب ترین محصول را در اختیار مشتریان می گذارد علاوه بر این فواید و موارد مصرف نمک اپسوم برای پوست و زیبایی باعث شده عمده فروشی آن بازار پر رونقی را کسب کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • برای درمان جوش های سر سیاه می توانید مقداری آب جوشیده را با یک قاشق چایخوری نمک اپسوم ترکیب و روی صورت جوش های خود قرار دهید.
  • لایه های سلولی پوست را از بین می برد و شما می توانید یک قاشق غذا خوری روغن زیتون را با یک فنجان نمک اپسوم مخلوط و بر روی صورت خود پخش کنید.
  • موها را جلا می دهد و باعث زیبایی و ابریشم وار شدن موها می شود برای این منظور کافی است یک فنجان نمک اپسوم را با یک قاشق غذا خوری آب لیمو مخلوط و به روی موهای خود اسپری نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.