قیمت خرید نمک نرم صنعتی


نمک نرم صنعتی نمونه ای از نمک‌های پودری می‌باشد که میزان خلوص بسیار کمتری نسبت به نمک خوراکی دارد .

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

در اصل این نمک به خوبی تصفیه نمی‌گردد و به همین جهت دارای کاربردهای صنعتی همچون تولید مواد شوینده و دباغی پوست حیوانات می‌باشد.

بنابراین بسیاری از صنایع خواهان استفاده از این نوع نمک‌ها هستند و به همین دلیل برندهای سازنده به صورت های متنوعی به توزیع این محصول می پردازند که بر قیمت خرید نمک نرم نیز تاثیر زیادی می گذارد.

قیمت خرید نمک نرم صنعتی

نمک نرم صنعتی چگونه تولید می شود؟

نمک نرم صنعتی چگونه تولید می شود؟ آیا شما از نحوه تولید نمک نرم صنعتی خبر دارید! می دانید کاربردهای این نمک چیست!

به طور کلی نمک به صورت های مختلفی بدست می آید که از جمله می توان به استخراج آن از دریاها و دریاچه ها یا خارج کردن آن از رسوبات زیر زمینی را می توان اشاره کرد.

معمولا نمک ها به صورت خوراکی و صنعتی تولید خواهند شد که نمک های خوراکی به صورت های مختلفی پالایش و تصفیه می گردند و دارای درصد خلوصی در حدود ۹۹ درصد است.

نمک های صنعتی نیز دارای انواع مختلفی می باشد که یکی از پرمصرف ترین آن نمک های پودری یا نمک نرم خواهد بود که جهت تولید اسید، دان و تغذیه مرغ ها و انواع طیور مورد استفاده قرار می گیرند.

معمولا نحوه تولید نمک نرم صنعتی یا نمک پودری به قرار زبر است: 

  1. بعد از استخراج سنگ نمک آنها را به کارخانه های فرآوری نمک صنعتی یا خوراکی می برند.
  2. سنگ نمک های استخراج شده را به خوبی شسته و آلودگی سطحی آنها را از بین می برند.
  3. توسط دستگاه آسیاب چکشی سنگ نمک را خرد می نمایند.
  4. نمک های خرد شده را از دستگاهی به نام سرند لرزان عبور داده تا دانه های پودر شده آن در سایز های مختلف در بسته بندی های گوناگون قرار گیرند.
  5. نوع ریزترین و پودرترین این نمک ها همان نمک نرم powder می باشد که در بسته بندی مخصوص خود قرار می گیرد.

بازار عرضه نمک نرم صنعتی |نمک powder

بازار عرضه نمک نرم صنعتی با توجه به استفاده بسیار زیادی که از انواع نمک نرم  می گردد به همین جهت این نمک ها بازار پرفروشی دارند.

بنابراین در این بازار عرضه نمک نرم یا powder  به شیوه های گوناگونی انجام می شود که از جمله می توان به فروش حضوری و اینترنتی آنها اشاره کرد.

فروش اینترنتی این نمک ها بیشتر با استقبال مشتریان این محصول قرار گرفته است چرا که در مدت زمان کوتاهی با قیمت مناسب تری می توانند به راحتی خرید نمک powder بپردازند و در هزینه های آنها تا حد زیادی صرفه جویی گردد و به سود قابل توجهی دست یابند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.