مراکز توزیع نمک اپسم یک کیلویی


نمک اپسم که به نمک حمام یا منیزیم سولفات نیز معروف می باشد ترکیبی از عناصر گوگرد، منیزیم و اکسیژن است که برخلاف تصور از نظر ترکیب شیمیایی هیچ شباهتی با نمک طعام خوراکی ندارد و به دلیل استفاده از آن در آب وان حمام به این نام شناخته می شود. مراکز توزیع نمک اپسم یک کیلویی اقدام به عرضه این حجم از نمک نموده و آن را به خریداران در سراسر کشور عرضه می کنند؛ خریداران نیز می توانند به طور مستقیم با این مراکز ارتباط برقرار کرده و سفارش خرید خود را در حجم های یک کیلویی اعلام کنند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

مراکز توزیع نمک اپسم یک کیلویی

نحوه استفاده از نمک اپسم

نحوه استفاده از نمک اپسم

نمک اپسم به راحتی در آب حل می شود. از این نمک با قابلیت حل شدن بالا در وان حمام استفاده می شود. با حل شدن این نمک در وان یون های منیزیم و سولفات آزاد می ‌شوند که برخی عقیده دارند این یون ها از طریق پوست جذب شده و می ‌توانند برای سلامتی به ویژه سلامت پوست بسیار موثر باشند. نحوه استفاده از این نمک به روش های مختلفی است که از ان جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد :

استفاده از نمک حمام به روش های مختلفی انجام می گیرد. مرسوم ترین روش استفاده از این نمک حمام آن می باشد که حدود ۵۰۰ گرم از این نمک را در آب حمام ریخته و ۱۵ دقیقه بدن را در آن قرار می دهند.

از روش‌های دیگر مصرف این نوع اضافه کردن دو و نیم قاشق از آن با کرم های پاک کننده پوست می باشد که با ماساژ آن بر روی پوست می توان فرآیند لایه برداری پوست را با کیفیت بهتری انجام داد.

این نمک دارای خاصیت ملین نیز می باشد و مصرف ۱۰ تا ۳۰ گرم از آن به همراه آب برای بزرگسالان و ۵ تا ۱۰ گرم برای کودکان بسیار مفید است.

توجه داشته باشید که نوع خالص این نمک بدون بو و رنگ می باشد و قبل از استفاده از کیفیت آن باید اطمینان حاصل نمایید.

فروشگاه نمک اپسم یک کیلویی

فروشگاه نمک اپسم یک کیلویی

فروشگاه نمک اپسم یک کیلویی اقدام به فروش اینترنتی این محصول نموده است و خریداران می ‌توانند در مراجعه به این وب سایت فروشگاهی همه اطلاعات مورد نیاز در مورد نحوه تهیه و استفاده از آن را یاد بگیرند.

خریداران می توانند از طریق همین وب سایت به صورت اینترنتی سفارش خرید از فروشگاه نمک اپسم را به صورت آنلاین اعلام کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طرف فروشگاه برای آنها ارسال شود. خرید عمده این عملکرد برای خریدارانی که قصد صادرات این محصول به کشورهای دیگر را دارند با قیمت مناسب تری ارائه خواهد شد تا بتوانند از آن جهت کسب سود بیشتر و توسعه شغل خود استفاده کنند.

در این فروشگاه این نمک در بسته بندی های مناسب ارائه می شود و خریداران می توانند از کیفیت بسته بندی و پلمپ بودن آن اطمینان حاصل نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.