مرکز توزیع نمک خالص صنعتی


نمک خالص صنعتی از سنگ نمک خالص تهیه می شود. تفاوت آن با نمک خوراکی نیز در درجه خلوص آن است. از مهمترین کاربردهای نمک صنعتی خالص می توان به استفاده در صنعت دامداری و دامپروری اشاره کرد. نمک صنعتی خالص دارای خلوصی حدود ۹۸ درصد است و از طریق معادن نمک نیز به دست می آید. نمک های صنعتی معمولاً در اندازه‌های مختلف به میلیمتر در بازار قابل تهیه است. هر کدام از آنها نیز در صنایع مختلفی مانند دارویی و یا صنعتی کاربرد دارند. مرکز توزیع نمک خالص صنعتی پس از پالایش این محصول و از بین بردن مواد نامحلول در آن، این محصول را با وزن های مختلف بصورت کیسه ای به خریداران آن عرضه می کند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

مرکز توزیع نمک خالص صنعتی

بررسی کاربرد های نمک صنعتی

بررسی کاربرد های نمک صنعتی نمک صنعتی با توجه به میزان خلوص در زمان استخراج از معدن دسته بندی می شوند. نمک صنعتی با توجه به اندازه تولید شده می تواند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. از این رو این نمک را به دسته بندی های مختلفی تقسیم میکنند. از جمله نمک صنعتی موجود در بازار می‌توان به نمک حفاری، پودری، شیلاتی، شکری و یا نخودی اشاره کرد که همگی آنها در دسته بندی نمک صنعتی قرار می گیرند. این نمک علاوه بر میزان خلوص از نظر تصفیه شدن یا نشدن و ید دار بودن یا نبودن نیز می تواند طبقه بندی شود.

نمک صنعتی به دلیل داشتن دانه های بسیار ریز می تواند در صنایع مختلفی مانند تصفیه و بازیافت مورد استفاده قرار بگیرد. اندازه های بزرگتر حدود ۵ الی ۱۰ میلیمتر از نمک صنعتی در صنعت شیلات و یا گندزدایی مورد استفاده خواهد بود. البته این نمک در موارد دیگری مانند سختی گیری آب، فعال شدن رزین ها و صنایع چرم سازی و دباغی و یا صنایعی مانند پنیر سازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت نمک خالص صنعتی

قیمت نمک خالص صنعتی توزیع نمک صنعتی توسط تولیدکنندگان آن و پس از خالص سازی انجام می گیرد. این تولید کنندگان علاوه بر نمک صنعتی محصولات دیگری مانند نمک صدفی، نمک کریستال، سدیم کلرید و دیگر انواع نمک های صنعتی را نیز ارائه می کنند. میزان خلوص و اندازه نمک صنعتی بر قیمت گذاری آن نیز موثر است. همچنین کاربرد نمک صنعتی نیز می تواند بر قیمت آن تاثیر داشته باشد. تولید کنندگان این محصول آن را با توجه به مقدار خریداری شده با قیمت مناسب و در درجه خلوص بالا به فروش می رسانند. نمک صنعتی زنجان به دلیل وجود معادن نمک دارای شهرت زیادی بوده و در بازار به عنوان تولید کنندگان اصلی نمک صنعتی شناخته می شوند. امکان خرید نمک صنعتی به صورت تناژ نیز وجود دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.