نمک صنعتی خوزستان

نمک صنعتی خوزستان یکی از محصولات مورد استفاده در صنایع مختلف و گوناگون در سطح گسترده همچون، تصفیه آب فاضلاب و دباغی پوست و تولید مواد بهداشتی و شوینده های بهداشتی در کنار صعنت اسید سازی همواره به نمک نیازمند هستند، تا بتوانند بهترین محصولات را تولید کنند، لذا فروشنده بزرگ نمک صنعتی در خوزستان با عرضه بهترین و برترین محصولات در این حوزه توانسته است به نیازمندی‌های صنایع بزرگ و کوچک جوابگو باشد و بستر آن را فراهم کند تا این نوع از نمک ها که از درصد خلوص پایین تری برخوردار هستند به صورت عمده و با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

فروشنده بزرگ نمک صنعتی پتروشیمی

انواع مختلف نمک صنعتی موجود در بازار

"انواع

نمک صدفی:

این نوع از نمک ریزترین نمک شناخته شده می باشد به گونه ای که این نمک از قبل پودر شده و به نرمک نرم صنعتی نیز شهره دارد ، بگونه‌ای که نمک صدفی برای تصفیه آب بهترین گزینه می باشد و به همین دلیل تصفیه خانه های بزرگ آب و فاضلاب و یا دستگاه هایی که تصویری آب را برعهده دارند در منازل و اماکن گوناگون از این نمک بهره جسته اند

نمک شکری:

نمک شکری که به عنوان نمک حفاری نیز شناخته می‌شود به دلیل شباهت بسیار زیاد دانه‌های آن به شکر به نمک یادشده شهره دارد به گونه‌ای که این نمک به دلیل ویژگی خاصی که دارد در گل حفاری و همچنین برای نمک سود کردن گوشت های گوناگون همچون گوشت خوک در بسیاری از کشورهای خارجی همچون گرجستان مورد استفاده قرار می‌گیرد که یکی از کاربردهای بسیار خوبه این نمک در کشور ایران استفاده آن در پنیر لیقوان وسایل پنیر ها می باشد.

مش۱۰۰:

این نوع از نمک از بلورهای درشت تری تشکیل شده و تقریباً دو برابر دانه‌های نمک شکری می باشد که در کنار سایر نمک ها می تواند در تولید انواع ترشیجات کاربرد داشته باشد.

عرضه کننده نمک صنعتی

عرضه کننده این مجموعه تحت عنوان عرضه کننده <yoastmark class=این مجموعه توانسته است نمک را برای دامپروران و دامداران تولید و عرضه کند که در کنار تامین نیازمندی های تصفیه خانه های آب خانگی و یا صنعتی را بدین واسطه تامین کند.

نمک از نوع صنعتی را می‌تواند برای احیای رزین نیز مورد استفاده قرار داد و همواره در نقش سختی گیر آب نیز مورد بهره‌برداری گسترده قرار می گیرد لذا به همین دلیل بسیاری از صنایع پتروشیمی و یا صنایع دیگر وابسته به این نمک  اقدام به خرید کلی و عمده آن کرده اند.

جالب است بدانید که نمک از نوع صنعتی در اسید سازی کاربرد فراوان دارد به همین خاطر فروش نمک در این مجموعه بصورت عمده و در تناژ بالا عرضه خواهد شد.

نمک در خوزستان به روش سولار استحصال شده و کاربردهای زیادی در صنعت پتروشیمی دارد که سالانه بالغ بر ۱۰۰ هزار تن نمک  جهت مصارف پتروشیمی های منطقه مورد استفاده قرار میگیرد. در خوزستان با خلوص متفاوتی استحصال میشود که دردو مورد مرطوب  یا خشک از حوضچه های صنعتی منطقه خوزستان استحصال می شود .

نمک خوزستان جهت شیلات و پرورش ماهی نیز کاربرد بسیار دارد.

این مجموعه با در دست داشتن معادن بزرگ استحصال نمک در خوزستان ، قابلیت تامین سالانه ۵۰ هزار تن نمک از نوع  صنعتی را در ایران دارد .

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.