پخش مستقیم نمک خوراکی سنتی


نمک خوراکی سنتی یک ماده غذایی مهم و ضروری برای سلامتی بدن است و مصرف به اندازه آن برای همه توصیه می‌شود این ماده غذایی در مصارف غذایی کاربرد زیادی داشته و به عنوان چاشنی طعم دهنده در پخت و پز مورد استفاده قرار می‌گیرد. پخش نمک خوراکی سنتی به صورت مستقیم باعث شده این محصول با مناسب ترین و نازلترین قیمت بدون واسطه به صورت بسته بندی و یا فله به مصرف کننده عرضه شود. 

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

پخش مستقیم نمک خوراکی سنتی

آشنایی با طرز تهیه نمک خوراکی سنتی

آشنایی با طرز تهیه نمک خوراکی سنتی نمک خوراکی از زمان‌های قدیم تا به اکنون کاربرد زیادی در زندگی روزمره انسان داشته است و با گذشت زمان به اهمیت و ارزش آن افزوده شده است. نحوه تولید نمک خوراکی تاثیر بسزایی بر سلامتی و سالم بودن محصول دارد این نوع نمک به چند روش استخراج و تولید می شود. در ادامه به بررسی طرز تهیه نمک خوراکی سنتی می پردازیم. 

  1.  استخراج محلول: در این روش چاه هایی بر روی منابع نمکی که شناخته شده حفر می کنند سپس آب تازه را داخل چاه میریزند نمک در آب حل شده و بعد از حل شدن آن آب چاه کشیده می شود. آب نمک به دست آمده را برای انجام عمل تقطیر به کارخانه‌های مورد نظر انتقال می دهند. 
  2. تبخیر خورشیدی: این روش یکی از سنتی ترین روش ها برای تولید نمک خوراکی سنتی می باشد در این روش وظیفه تبخیر آب اقیانوس و دریا به عهده خورشید و باد است این روش سالی یک بار انجام می‌شود و بیشتر در مناطق مدیترانه ای در دمای بالا و بارش کم صورت می گیرد. 
  3.  استخراج عمیق: در لایه های قدیمی کف دریا معدن های نمک زیادی وجود دارد با استخراج نمک از این معادن و پردازش آن نمک خوراکی تهیه می‌شود. 
  4. روش دستی: در بعضی مناطق جهان در کف دریا ها و یا دریاچه ها نمک های زیادی وجود دارد که به صورت دستی آن را استخراج کرده و بعد از پردازش آن را برای رسیدن به دست مصرف کننده ارائه می دهند. 

تولید عمده نمک خوراکی سنتی

تولید عمده نمک خوراکی سنتی تولید نمک خوراکی سنتی به صورت عمده با استفاده از تجهیزات کاملا پیشرفته و به روز، توسط دستگاه‌های پیشرفته به صورت کاملاً بهداشتی و سالم صورت می‌گیرد. نمک خوراکی با بهترین و بالاترین کیفیت با استفاده از فناوری‌های پیشرفته تولید شده و به صورت بسته بندی های متفاوت و گوناگون، دارای نشان استاندارد و سلامت و یا به صورت فله برای رسیدن به دست مصرف کننده به بازار عرضه می شود. 

مصرف کنندگان و خریداران این محصول می توانند انواع نمک خوراکی سنتی را به صورت بسته بندی و یا فله در اندازه های متفاوت طبق نیاز خود با بهترین و مرغوب ترین کیفیت همراه با مناسب ترین و نازلترین قیمت دریافت و خریداری نمایند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.