پخش کننده نمک آبی ایران


نمک آبی نوعی نمک خوراکی است که از کوههای سمنان و گرمسار بدست می آید این نوع نمک دارای ترکیبات مختلفی مانند آهن ، سولفیت ، پتاسیم و کلسیم است و دارای خواص درمانی و دارویی است. بحث های زیادی در مورد این نمک در جهان وجود دارد و به عنوان یک کالای لوکس شناخته می شود. بسیاری از نمک کاران نیز سعی می کنند این نوع نمک را در مجموعه های خود نگه دارند. از این رو شرکت ما در زمینه پخش کننده نمک آبی ایران فعالیت دارد و این محصول را به کشورهای دیگر نیز صادرات می کند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

پخش کننده نمک آبی ایران

کلسیم و پتاسیم نمک آبی

کلسیم و پتاسیم نمک آبی برخلاف نمک دریایی که از دریاچه ها استخراج می شود ، نمک آبی ایرانی از فسیل ها یا سنگ های قیمتی حاصل می شود و بلورهای سنگ نمک آبی از ۱۰۰ میلیون سال پیش توسط دریای پرکامبرین تشکیل شده اند. نمک آبی یاقوت کبود در اثر تبخیر دریاها و دریاچه های کوه شکل می گیرد. رگهای آبی این نمک به دلیل وجود ماده معدنی غنی از پتاسیم است. نام این ماده معدنی سیلوینیت است و فقط در نمک های هالیت یافت می شود.

رنگ معمول آنها صورتی و آبی بسیار کمیاب است. نمک آبی از کوههای سمنان استخراج می شود و فقط در رشته کوه آرگوروز استخراج می شود. بررسی مواد مغذی موجود در این نمک به شما امکان می دهد تا با خواص نمک آبی گرمسار آشنا شوید. نمک آبی گرمسار سرشار از مواد معدنی و مواد مغذی است. این ماده معدنی که از کوههای ایران استخراج شده غنی از کلسیم ، منیزیم ، آهن و پتاسیم است.

پتاسیم نمک آبی یکی از نادرترین و نادرترین نمک های جهان است ، زیرا سالانه فقط چند تن استخراج می شود. نحوه مصرف نمک آبی گفته می شود به دلیل داشتن نت های قوی و لیمویی ، میزان اسیدیته غذاها را کاهش می دهد. نمک آبی گرمسار بسیار خشک است و به همین دلیل می توان از آن در کارخانه های تولید نمک استفاده کرد.

از این نمک آبی رنگارنگ می توان به عنوان سنگ نمک یا سنگ آسیاب برای غنی سازی ماهی ، سالاد گوجه فرنگی ، گزپاچو ، سس گوجه خانگی و غذاهای مختلف استفاده کرد. سنگ نمک آبی ایرانی با داشتن پتاسیم طبیعی و خواص درمانی و دارویی یکی از بهترین نمک ها در جهان است. نمک بدون شک مهمترین ادویه و طعم دهنده در آشپزخانه ها است. بدون آن ، بیشتر غذاها بی مزه و غیرقابل خوردن هستند.

همانطور که می دانید انواع مختلفی از نمک در جهان وجود دارد و یکی از نادرترین آنها نمک آبی است. این نوع نمک سنگ فقط در کوههای اطراف شهر سمنان و گرمسار یافت می شود و به دلیل داشتن مواد معدنی غنی مانند پتاسیم ، آهن ، روی و کلسیم دارای خواص بی نظیری است. طبق اولین تجزیه و تحلیل های انجام شده توسط شرکت ما در آزمایشگاه های معتبر در ایران ، خلوص کلرید سدیم نمک آبی ایرانی بیش از ۹۵٪ است.

خواص این نمک عبارتند از: خاصیت ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی آن ، تنظیم فشار خون ، تنظیم تعادل بدن ، ضد استرس قوی ، تنظیم خواب ، کمک به هضم غذا ، تسکین برخی مشکلات تنفسی ، افزایش ایمنی ، جلوگیری از اسپاسم عضلات ، مفید برای سلامت دهان و دندان . . در هر صورت به یاد داشته باشید که مصرف بیش از حد هر نوع غذا و نمک نتیجه معکوس خواهد داشت. به همین دلیل نباید نمک آبی زیاد مصرف کنید.

بازرگانی خرید نمک آبی ایران

بازرگانی خرید نمک آبی ایران شرکت ما بازرگانی خرید نمک آبی ایران را بر عهده د ارد و این محصول را با قیمت خوب و منطقی به سراسر کشور توزیع و پخش می کند و حتی این محصول را به کشورهای دیگر اروپایی و آسیایی نیز صادرات می کند. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت نهایی و نحوه صادرات به سایت رسمی ما مراجعه فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.