بازار صادرات نمک صنعتی پتروشیمی


صادرات نمک صنعتی پتروشیمی یا نمک صنعتی همانطور که از نامش پیداست تفاوت های عمده و مهمی با نمک خوراکی دارد و در انواع صنعت ها مورد استفاده قرار می گیرد. نمک های صنعتی انواع گوناگونی دارند و بسته به اینکه در کجا مورد استفاده قرار می گیرند تفاوت های زیادی با هم دارند. این نمک ها تصفیه شده نیستند و اندازه ی دانه های آنها با یکدیگر متفاوت است. نمک صنعتی پتروشیمی، یکی از بهترین انواع نمک ها برای استفاده در این صنعت است.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

بازار صادرات نمک صنعتی پتروشیمی

کاربردهای نمک صنعتی در صنعت

کاربردهای نمک صنعتی در صنعت

اگر بخواهیم تمامی موارد استفاده و فواید نمک صنعتی را بیان کنیم بی شک در این مطلب کوتاه تنها گزیده ای از این موارد قابل بازگو کردن است. نمک های صنعتی یکی از حیاتی ترین عناصر برای تولید منسوجات، لاستیک، پلاستیک و… است. نمک صنعتی را همچنین میتوان براساس درصد خلوصی که دارد دسته بندی کرد و انواع مختلفی از آن را معرفی نمود، در ادامه به بررسی کاربردهای نمک صنعتی پرداخت.

نمک صنعتی را براساس خلوص آن و اندازه دانه ها دسته بندی کرده و برای هدف های مختلفی مورد استفاده قرار می دهند.برای مثال نمک صنعتی دانه ریز که به نمک پودری نیز معروف است، را بخاطر شکل دانه های آن به این نام می خوانند. این نمک ظاهری کاملا شبیه آرد را دارد و از آن در صنعت های مختلفی مانند تصفیه و بازیافت استفاده می شود. نوع دیگری از نمک به نام نمک صنعتی صدفی وجود دارد که به علت درخشان و مرواریدی بودن دانه های آن به این نام معروف است از این نمک برای صنعت لبنیات سازی استفاده های زیادی می شود، ظاهر این نمک بسیار به نمک خوراکی شبیه است.نمک صنعتی شیلات نیز همانطور که از نامش پیداست در صنعت گندزدایی آب و شیلات استفاده می شود.

مطالب گفته شده تنها بخش مختصری از کاربرد این ماده باارزش در انواع صنعت ها و شناخت استفاده از آنهاست و برای نمک صنعتی می توان دنیایی از کاربرد ها را ذکر نمود.

 

عرضه مستقیم نمک صنعتی پتروشیمی

عرضه مستقیم نمک صنعتی پتروشیمی

صنعت پتروشیمی هم مانند بقیه صنعت های یاد شده همواره نیاز به استفاده از نمک های صنعتی دارد؛ ماده ای که دسترسی به آن ساده و در تمامی مواقع راحت الوصول باشد. نمک های صنعتی دانه درشت در صنعت حفاری و پتروشیمی کاربردهای چشمگیری دارند، از این نمک ها به عنوان خوراک پتروشیمی و تولید گاز کلر استفاده می شود. عرضه مستقیم نمک با بهترین کیفیت و مطابق استانداردهای روز دنیا در این مرکز صورت می‌گیرد. قیمت مناسب و صرفه اقتصادی در خرید این نوع از نمک در این مرکز یکی از ویژگی های منحصر به فرد است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.