خرید و فروش و قیمت نمک صنعتی عمده | بدون واسطه


خرید نمک صنعتی با توجه به این که ماده ای ضروری و پر کاربرد در بسیاری از صنایع است، بسیار رایج بوده و افراد می کوشند منبعی مطمئن و کم هزینه تر برای تهیه مایحتاج خود در این زمینه پیدا کنند. خرید مستقیم نمک صنعتی ایده مناسبی برای تامین این محصول است زیرا با ارتباط گرفتن بدون واسطه فروشنده و مشتری، در این میان هزینه دلالی کالا حذف و از قیمت تمام شده محصول کاهش یافته و برای مشتری صرفه اقتصادی مطلوبی دارد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

خرید مستقیم نمک صنعتی

فرق نمک صنعتی و سنتی چیست؟

فرق نمک صنعتی و سنتی چیست؟ بسیاری از مردم با شنیدن نام نمک همان نمک خوراکی را به یاد می آورند و شاید چیزی به نام نمک صنعتی نشنیده و از کاربرد آن بی اطلاع باشند. برای توضیح و تفکیک این دو نمک بهتر است توضیحاتی را از نظر بگذرانیم.

نمک صنعتی همان محصول معادن سنگ نمک و یا دریا است که آسیاب و ریز شده و سرشار از مواد و عناصر اضافی است و برای قابل مصرف خوراکی شدن نیاز به تصفیه دارد. نمک صنعتی در این فرایند متبلور شده و خلوص آن به مقدار بسیار زیادی افزایش یافته و از لحاظ مقدار ید و برخی مواد معنی لازم برای بدن، غنی و تبدیل به نمک خوراکی می شود.

دانستیم که نمک خوراکی نسبت به نوع صنعتی آن خلوص بیشتری دارد و عاری از مواد مضر است، اما آیا نمک کاربرد دیگری جز مصرف خوراکی دارد؟ پاسخ این است که بلی، کاربردهای نمک صنعتی بسیار زیاد است و بسیاری از صنایع وابسته به آن هستند.

نمک صنعتی در انواع و گرید های مختلف به صورت فراگیر در صنعت چرم و دباغی پوست، تصفیه و یختی گیری آب، صنایع تولید شیشه پلی استر و پلاستیک، صنایع تولید مواد شوینده، محصولات رزینی، پالایش و تولید مواد نفتی و پاک سازی چاه های نفت و همچنین در دامپروری به عنوان خوراک دام و بسیاری مصارف صنعتی دیگر کاربرد دارد.

عرضه کلی نمک صنعتی + مستقیم از کارخانه

عرضه کلی نمک صنعتی نمک فله صنعتی برای بسیاری از مراکز صنعتی و کارخانجات مورد نیاز است و غالبا به شکل کلی و عمده خرید و فروش می شود. خریداران این محصول همواره در نظر دارند برای مصارف صنعتی خود از بهترین نمونه های ماده اولیه نمک صنعتی در بالاترین سطح مرغوبیت و کیفیت برخوردار گردند و غالبا به دنبال فروشندگان منصف و قابل اعتماد هستند.

قیمت نمک صنعتی

 

قیمت 1 تن نمک صنعتی درب کارخانه از 350000 تومان الی 950000 تومان بستگی به آنالیز درخواستی از طرف مشتری متفاوت خواهد بود .

این مجموعه که عرضه کننده نمک صنعتی در شکل های مختلف مصرفی در صنایع و کشاورزی است با عرضه کلی نمک صنعتی قصد دارد این محصول را در دسترس تمام مصرف کنندگان آن قرار داده و کیفیت را در بالاترین سطح ارائه و از رضایت و اعتماد مشتریان در این زمینه بهره مند گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.