سفارش نمک اپسوم کیلویی


آنچه می خوانید

نمک اپسوم کیلویی ، ثبت سفارش به صورت آنلاین توسط بیش از ۹۰ درصد مشتریان انجام می شود چون می توانند از سراسر کشور به راحتی و با اطمینان محصول را تهیه کنند.

نمک اپسوم که به آن نمک حمام هم می گویند دارای ترکیبی متفاوت از نمک طعام می باشد به همین دلیل طعم تلخی دارد که از ترکیبات آن می توان اکسیژن، گوگرد و منیزیوم را نام برد که با نام منیزیوم سولفات هم شناخته می شود.

سفارش نمک اپسوم کیلویی

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

خواص درمانی نمک اپسوم

خواص درمانی نمک اپسوم خواص درمانی نمک اپسوم باعث گردیده مصرف و خرید پربازده ای داشته باشد ، به عنوان نمونه منیزیوم مورد نیاز بدن را تامین می کند و همانند مکمل های غذایی و خوراکی منیزیوم می باشد باعث کاهش استرس می شود و به خوابیدن کمک خواهد کرد و این به دلیل وجود منیزیوم در آن می باشد در واقع این عنصر باعث تولید ملاتونین در بدن می شود سبب بهبود یبوست می شود و به دفع راحت تر مدفوع کمک خواهد کرد زیرا منیزیوم دارد و این عنصر باعث می گردد آب به روده بزرگ هدایت شود به همین دلیل نمک اپسوم جزء ملین های تاییده شده می باشد برای رفع یبوست می توانید ۲۳۷ میلی لیتر آب آماده کنید و با ۲ تا ۶ قاشق چای خوری نمک اپسوم ترکیب و میل کنید.

باعث بهبود گرفتگی عضلات می شود و سوزش عضلات را کاهش می دهد و به تقویت عملکرد ورزشی کمک می کند و آسیب ها را درمان خواهد کرد باعث کاهش در ورم و درد می شود التهاب مفاصل را بهبود می بخشد برای مصرف آن بزرگسالان در روز ۲ تا ۶ قاشق چایخوری نمک حمام را در آب ترکیب و میل کنند و کودکان باید ۱ تا ۲ قاشق چایخوری این نوع نمک را با آب ترکیب و مصرف نمایند رایج ترین روش برای استفاده از نمک اپسوم حمام می باشد برای این منظور کافی است ۴۷۵ گرم نمک اپسوم یعنی دو فنجان نمک اپسوم را در وان حمام بریزید و به مدت ۱۵ دقیقا بدنتان را در آن قرار دهید از این نوع نمک به عنوان مکمل منیزیوم و ملین استفاده می کنند به همین دلیل تقاضا برای خرید و مصرفش افزایش یافته است.

فواید نمک کریستالی چیست؟

فواید نمک کریستالی چیست؟ فواید نمک کریستالی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • برای درمان انواع دردها مانند درد زانو، پا، کمر درد، مچ و دست فوق العاده می باشد و ورم و کبودی را از بین می برد برای این منظور می توانید مقدار نمک کریستالی را روی برگ های آلوئه ورا بریزید تا اثرات شفاف بخش برگ ها جذب بلورهای کریستال نمک شوند و سپس آن را به مدت ۲۰ دقیقه روی محل مورد نظر قرار دهید تا درد آن کاهش پیدا کند.
  • برای درمان بیماری های ریوی، سرفه و آسم مفید خواهد بود برای این منظور باید بلور نمک را داخل اسفنج بگذارید و روبروی آفتاب قرار دهید سپس آن را داخل ظرفی که برگ های زردآلو، انجیر، توت، مو و شاه توت قرار دارند بگذارید و سپس بلور کریستال های نمک را روی گلو خود قرار دهید.
  • باعث کاهش استرس، عصبانیت و اضطراب می شود و به ایجاد آرامش کمک خواهد کرد.

انواع سنگ نمک و کاربردهای آن

انواع سنگ نمک و کاربردهای آن از انواع سنگ نمک می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • سنگ نمک سفید برفی: دارای سرب و گچ آهکی می باشد.

  • سنگ نمک زرد: گوگرد دارد.

  • سنگ نمک سیاه: حاوی کلسیم می باشد.

  • سنگ نمک قرمز جگری: حاوی منیزیوم است

  • سنگ نمک نارنجی: برای تقویت سیستم عصبی مفید است و احساس امن بودن را در شما ایجاد می کند و باعث آرام شدن خلق و خو می شود.

سنگ نمک همان کانی سدیم کلراید (NaCl) می باشد که با نام هالیت شناخته می شود و دارای کاربرد صنعتی، خوراکی و تزئینی می باشد شکل اولیه نمک سنگ نمک می باشد که برای مصارف خوراکی دانه بندی می شود و به آن ید هم اضافه می کنند سنگ نمک در صنایع مختلفی کاربرد دارد که می توان به تولید پلی استر، تولید مواد بهداشتی و شوینده، تولید چرم ( دباغی پوست )، تهیه خوراک دام و طیور، اسید سازی، محصولات رزین، تولید شیشه و تولید پلاستیک و… اشاره کرد.

سنگ نمک به دلیل ناخالصی های مختلفی که دارد باعث گردیده در رنگ های متنوعی وجود داشته باشد به همین دلیل برای تزئین منزل و محل کار استفاده می شود علاوه بر این برای تولید محصولات تزیینی مانند مجسمه نمکی، چراغ خواب، دیوار نمکی و…. مورد استفاده قرار می گیرد وجود عناصر مختلف باعث گردیده سنگ نمک در رنگ های مختلفی وجود داشته باشد به عنوان نمونه وجود رگه های قرمز در سنگ نمک به دلیل آهن می باشد که در آن وجود دارد.

وجود منگنز در سنگ نمک باعث شده رگه های زرد و نارنجی روی آن به وجود آیند سنگ نمک مرغوب و اصل باید بوی خشک داشته باشد براق و شور باشد سنگ نمک اثرات درمانی فراوانی دارد به همین دلیل مصارف خوراکی آن یکی از کاربردهایش می باشد به عنوان نمونه سطح هوشیاری را افزایش می دهد و بی خوابی و کسالت را از بین می برد برای کاهش آلرژی مفید است و این به دلیل یون های منفی ساطع شده از آن می باشد و همین ها باعث شده اند خرید سنگ نمک خوراکی عمده همیشه بازار کمی داشته باشد که این به نوبه خودش موجب گردیده فروش سنگ نمک افزایش یابد قیمت نمک خوراکی بسته به مرغوبیت و شرایط بازار متفاوت می باشد.

فروش نمک اپسوم کیلویی

فروش نمک اپسوم کیلویی فروش نمک اپسوم کیلویی با بهترین مرغوبیت و قیمت به صورت آنلاین انجام می شود چون فعالان این عرصه با ارائه اینترنتی محصول توانسته اند به راحتی و با کمترین هزینه محصول را روانه بازار های مصرف کنند علاوه بر این فواید نمک اپسوم برای پوست و مو موجب گردیده فروش پر رونقی پیدا کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • برای لایه برداری پوست استفاده می شود برای این منظور می توانید نمک اپسوم را روی کف دست خود بریزید و سپس آن را مرطوب و به روی پوست سر خود ماساژ دهید علاوه بر این برای پاک سازی پوست هم استفاده می شود و می توانید ۲٫۵ گرم نمک اپسوم را با کرم پاک کننده ترکیب و به روی صورت خود بگذارید.
  • برای حالت دادن و نرم کردن موها فوق العاده می باشد و شما می توانید نمک حمام را با نرم کننده خود ترکیب و به روی موهایتان بگذارید تا موهای شما نرم و لطیف شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.