فروشگاه عرضه نمک اپسوم اصل


فروشگاه عرضه نمک اپسوم اصل توانسته به خوبی پاسخگوی نیاز بیش از ۹۰ درصد مشتریان باشد چون محصول اصلی را با قیمت مناسبی در اختیار مشتریان می گذارد.
نمک اپسوم epsom salt که به آن نمک حمام هم می گویند دارای کریستال های بی رنگ و کوچک می باشد و بر خلاف نمک طعام به جای سدیم کلرید از منیزیوم سولفات تشکیل شده است.
فروشگاه عرضه نمک اپسوم اصل

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

فواید بی نظیر نمک اپسوم

فواید بی نظیر نمک اپسوم فواید بی نظیر نمک اپسوم باعث شده خرید نمک اپسوم ارزان همیشه بازار گرمی داشته باشد به عنوان نمونه دارای خواص ضد باکتری است و باکتری های دندان و لثه ها را از بین می برد و به رفع بوی بد دهان کمک می کند برای رفع استرس، افسردگی و اضطراب می توانید داخل وان حمام مقداری نمک اپسوم بریزید و داخل آن بنشینید چون منیزیوم موجود در آن باعث افزایش تولید سروتونین می شود جریان خود در بدن را بهبود می بخشد و از کشش شریان ها و فشار خون بالا جلوگیری خواهد کرد به درمان گرفتگی و درد عضلات بدن ورزشکاران و بدنسازان کمک خواهد کرد باعث تنظیم قند خون می شود چون سولفات و منیزیوم موجود در آن توانایی بدن در تولید انسولین را افزایش می دهند.
باعث بهبود حرکات روده می شود و به درمان یبوست کمک خواهد کرد برای این منظور می توانید فنجان آب گرم را با یک قاشق چای خوری نمک اپسوم ترکیب و میل بفرمایید باعث پاک سازی و سم زدایی کبد می شود و این به دلیل مقادیر بالای سولفات آن می باشد خواص ضد اسپاسم و ضد التهابی دارد به همین دلیل کبودی پوست را درمان خواهد کرد برای درمان قارچ پوستی پا فوق العاده می باشد چون خواص ضد قارچی دارد برای کاهش التهاب بدن بی نظیر می باشد زیرا منیزیوم دارد برای درمان سلولیت می توانید ۱٫۲ فنجان روغن نارگیل مایع را با یک فنجان نمک اپسوم ترکیب و روی سلولیت به مدت ۱۵ دقیقه ماساژ دهید.
سلول های مرده پوست را نابود می کند و باعث پاک سازی و نرم شدن پوست می شود برای این منظور می توانید صورت خود را بشویید و نمک اپسوم را روی صورت خود ماساژ دهید آلودگی ها و آرایش پوست را از بین می برد و باعث روشن شدن پوست می شود برای این منظور می توانید یک قاشق چای خوری نمک اپسوم، یک قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا و یک سفیده تخم مرغ را با هم ترکیب و به روی صورت خود قرار دهید برای درمان جوش های سرسیاه می توانید ۱ قاشق چای خوری نمک اپسوم را با نصف فنجان آب گرم ترکیب و به روی جوش های صورت خود بگذارید.
خواص ضد التهابی دارد و برای درمان خارش و سوزش آفتاب سوختگی بی نظیر می باشد و شما می توانید یک قاشق چای خوری نمک اپسوم را با یک لیوان آب سرد ترکیب و به روی صورت خود قرار دهید باعث مرطوب و نرم شدن پوست می شود و شما می توانید ۱٫۴ فنجان روغن نارگیل مایع را با ۱٫۲ فنجان نمک اپسوم ترکیب نمایید و روی پوست خود قرار دهید برای تقویت مو و نرم شدن آن مفید است.

درباره نمک کریستالی بیشتر بدانید

درباره نمک کریستالی بیشتر بدانید نمک کریستالی نوعی نمک طعام یددار می باشد که طی مراحل مختلفی تصفیه می شود در واقع نمک کریستال از تبلور مجدد نمک طعم دار یددار تولید می شود که فواید زیادی دارد باعث تقویت دستگاه گوارش می گردد و به هضم غذا کمک خواهد کرد از ورود باکتری ها جلوگیری می نماید چون خاصیت ضد عفونی کنندگی دارد و همین ها باعث شده اند خرید نمک کریستال کیلویی و پخش نمک صنعتی همیشه بازار گرمی داشته باشند.

سنک نمک چیست و چه خواصی دارد؟

سنک نمک چیست و چه خواصی دارد؟ سنگ نمک طبیعی ترین نوع نمک می باشد که دارای عنصر کمیاب و عنصر شناخته شده به ترتیب به میزان ۸۴ و ۹۲ می باشد که می توان به روی، مس، منیزیوم، کلسیم، آهن، پتاسیم و…. اشاره کرد که کلسیم و منیزیوم آن بالا می باشد و شما می توانید برای بالا بردن سطح پایین مواد معدنی بدن خود از سنگ نمک استفاده نمایید برای تحریک متابولیسم بدن فوق العاده می باشد که این می تواند به عملکرد بهتر بدن کمک نماید برای بهبود جذب آن در بدن بی نظیر خواهد بود.
به سایر ارگان ها برای عملکرد صحیح دستگاه گوارش کمک می کند که این باعث می شود مواد مغذی و معدنی به تدریج جذب بدن شوند باعث جذب سطح نمک در خون می شود علائم بیماری های تنفسی را کاهش می دهد و به تسکین برونشیت کمک خواهد کرد یون های مضر در هوا را از بین می برد و به شما کمک خواهد کرد تا راحت تر تنفس کنید باعث بهبود جریان اکسیژن به بدن می شود و به بهبود روحیه کمک خواهد کرد به همین دلیل برای آرامش ذهن مفید است و باعث کاهش استرس می شود.
باعث بهبود گردش خون در بدن می شود که این موجب گردیده اکسیژن رسانی به بدن به خوبی انجام شود که این به نوبه خودش مانع از رشد سلول های سرطانی می شود چون در جو اکسیژن سلول های سرطانی ناتوان می شوند به بهبود اشتها، تقویت هضم غذا و بهبود عملکرد روده کمک خواهد کرد میزان اسیدیته در شیره گوارشی را کاهش می دهد التهاب در سیستم تنفسی را پایین می آورد و موجب بهبود آسم می شود.
برای کنترل ضربان قلب نامنظم، فشار خون بالا و کلسترول بالا بی نظیر است به همین دلیل از سکته مغزی و قلبی پیشگیری خواهد کرد مقدار مناسب قند خون را حفظ می کند که این نیاز به انسولین را کاهش می دهد خطر ابتلا به پوکی استخوان را پایین می آورد چون ۱٫۴ نمک بدن در استخوان ها ذخیره می شود از گرفتگی عضلات، درهای عضلانی و اسپاسم جلوگیری خواهد کرد به درمان اختلالات افسردگی کمک می کند و همین ها موجب گردیده اند تقاضا برای خرید نمک خوراکی طعام رونق فراوانی پیدا کند.

قیمت نمک اپسوم اصل

قیمت نمک اپسوم اصل قیمت نمک اپسوم اصل با توجه به تغییرات نرخ ارز و تورم با نوساناتی همراه می باشد البته نوع خرید، نوع برند و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند علاوه بر قیمت در هنگام خرید نمک اپسوم باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

  • نمک اپسوم بر خلاف نمک طعام کمی مزه تلخی دارد یعنی شور نمی باشد.
  • نمک اپسوم رنگ سفید روشنی دارد.
  • برای اطمینان از مرغوبیت محصول به سراغ برند های صاحب نام بروید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.