صادرات عمده نمک صدفی خوراکی


نمک صدفی یکی از بهترین انواع نمک می باشد که به دلیل شباهت رنگ آن به صدف و مروارید به این نام شناخته می شود. این نمک در نتیجه آسیاب کردن سنگ های نمک و عبور آن از سرندهای مخصوص صورت می گیرد تا نمک عبوری دارای مش ۱۲۰ باشد. نمک صدفی خوراکی محصولی صادراتی است که سالانه مقادیر بالایی از آن به صورت عمده به کشورهای دیگر و در بسته بندی های مناسب صادر می شود و می تواند منبع درآمد ارزی برای کشور و سود بیشتر برای صادر کننده باشد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

صادرات عمده نمک صدفی خوراکی

اطلاعات کاربردی نمک صدفی خوراکی

اطلاعات کاربردی نمک صدفی خوراکی نمک صدفی خوراکی یکی از بهترین نمک های صنعتی بوده که از معادن سنگ نمک استحصال می گردد و پس از آسیاب در اندازه مش ۱۲۰ به خریداران ارائه می گردد. این نمک تحت عناوین نمک مش ریز، گرانول ریز، خوراکی و نمک دانی نیز در بازار عرضه می شود که از آن در تهیه خوراک دام و طیور نیز استفاده می شود.

این نمک دارای دانه های درخشان و شفاف است و از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به نمک طعام دارد و در دو نوع صنعتی و خوراکی در بازار موجود است که نوع صنعتی آن با درجه خلوص کمتر در صنایع مختلف مانند دباغی و تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد و نوع خالص تر آن جهت مصارف خوراکی کاربرد دارد.

 این نمک دارای حداقل میزان ناخالصی است و عناصر مضری مانند جیوه که برای سلامتی مضر هستند در آن وجود ندارد.

این نمک نسبت به رطوبت و نم دارای حساسیت زیادی است و در اثر مجاورت با این عامل کلوخه شده و حتی ممکن است رنگ آن در اثر وجود برخی ناخالصی های جزئی در آن دچار تغییرات اندکی گردد.

مرکز فروش نمک صدفی خوراکی

مرکز فروش نمک صدفی خوراکی مرکز نمک صدفی خوراکی از معتبرترین مراکز تامین کننده این نمک با کیفیت در بازار ایران است که با حداقل قیمت آن را در اختیار خریداران قرار می دهد. این محصول توسط این مرکز به سراسر کشور توزیع می شود و خریداران می توانند در تماس تلفنی با این مرکز آن را به صورت عمده سفارش دهند.

خریداران می توانند تامین کننده همه نیاز خریداران این محصول در تناژ بالا نیز باشند و کسانی که به صادرات نمک به کشورهای دیگر مشغول هستند می توانند نمک مورد نیاز خود را در بهترین بسته بندی از این مرکز تهیه کنند.

فروش نمک صدفی از طریق وب سایت این مرکز نیز انجام می گیرد و خریداران می توانند به این وب سایت مراجعه کنند و به صورت آنلاین ثبت سفارش خود را انجام دهند تا در حداقل زمان برای آنها ارسال گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.