صادرات نمک صنعتی خوراکی


نمک از نظر درجه خلوص، شیوه های تولید و برخی ویژگی های کیفی به دو نوع صنعتی و طبیعی طبقه بندی می شود که هر کدام فاکتورهای کیفی و کمی منحصر به فرد خود را دارند. در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع نمک صنعتی خوراکی و تفاوت آن با ارقام طبیعی بپردازیم. همچنین کاربرد رقم صنعتی این محصول در صنایع مختلف را نیز ذکر می کنیم. در نهایت شیوه های مدرن و کم هزینه برای صادرات انواع نمک را بررسی خواهیم کرد.صادرات نمک صنعتی خوراکی

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

مقایسه نمک صنعتی خوراکی با نمک طبیعی

مقایسه نمک صنعتی خوراکی با نمک طبیعی میزان خلوص در مواد معدنی و ارقام شیمیایی تولید شده آنها در کارخانجات صنعتی تعیین کننده نوع مصارف آنها هستند. در مورد نمک نیز این مطلب صدق می کند که موجب شده انواع مختلف آن با کاربردهای مختلف تولید و روانه بازار مصرف شود.
در یک تعریف کلی، نمک صنعتی به محصولی فرآوری شده می گویند که درجه خلوص آن به مراتب بسیار پایین تر از نمک های خوراکی طبیعی است. بنابراین اولین تفاوت این دو محصول در میزان خلوص آنها است که این فاکتور در نمک طبیعی ۹۹% می باشد.
همچنین در ترکیبات نوع صنعتی این محصول ید وجود ندارد و معمولاً تصفیه نمی شود. در مقابل تصفیه و پالایش نمک های نوع خوراکی طبیعی با دقت بسیار بالا و توسط دستگاه های اتوماتیک صورت می گیرد. این فرآیند سبب می شود که رسوب نمک در بدن صورت نگیرد و از ایجاد سنگ کلیه نیز جلوگیری شود.
در نقاط مختلف کشور معادن انواع نمک وجود دارد که افزایش تولید آن در اقام و درجه خلوص مختلف را سبب شده است. در مورد نمونه های صنعتی می توان به برخی از ارقام تولیدی آن اشاره نمود که عبارتند از:

  • نمک نخودی
  • نمک شیلاتی
  • نمک پودری
  • نمک شکری و صدفی
  • نمک حفاری

پخش مستقیم نمک صنعتی خوراکی

پخش مستقیم نمک صنعتی خوراکی علاوه بر تنوع تولید نمک های صنعتی و خوراکی، بسته بندی آنها نیز بر حسب نوع مصرف و تقاضای بازار دارای گستردگی فراوانی است. به عنوان مثال نمک های صنعتی خوراکی در بسته بندی های ۴۰۰ گرمی تا پنج کیلو گرمی عرضه می شوند. همچنین در ارقام صنعتی امکان سفارش این محصول به صورت بسته بندی های ۱۰ تا ۵۰ کیلوگرمی متناسب با نوع نیاز و بازار هدف وجود دارد.
شرکت های پخش نمک و مراکز تولیدی به خوبی با نیاز بازار داخلی و صادراتی آشنایی داشته و همواره محصولاتی با درجه خلوص و دانه بندی های استاندارد تولید و راهی بازار مصرف می کنند. در زمینه صادرات نیز اغلب بسته بندی انواع نمک صنعتی در پک های ۱ تنی صورت می گیرد.
در پایان باید عنوان کنیم که صادرات نمک یا عرضه داخلی عمده آن با شیوه های مختلفی صورت می گیرد. در این میان خرید مستقیم از مراکز تولیدی با قیمت رقابتی برای خریداران عمده اهمیت زیادی دارد که می توانند شیوه های نوین آنلاین را امتحان و از مزیت آن نهایت بهره را ببرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.