توزیع کننده برتر نمک پودری صنعتی


نمک پودری صنعتی مانند دیگر ارقام تولیدی دارای ویژگی های شیمیایی و فیزیکی منحصر به فردی است. شناخت و آشنایی با هر کدام از این معیارها نقش مهمی در انتخاب نمونه های مناسب از سوی خریداران خواهد داشت. شرکت های توزیع کننده عمده نیز همواره باید بتوانند شرایط مناسبی را جهت حمل و نقل این محصول فراهم کنند. اگر تا به امروز شناخت چندانی از بهترین نوع نمک پودری نداشته اید، جهت کسب اطلاعات دقیق تر مقاله زیر را مطالعه کنید.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

توزیع کننده برتر نمک پودری صنعتی

معرفی بهترین نوع نمک پودری صنعتی

معرفی بهترین نوع نمک پودری صنعتی نمک پودری با نام نمک نرم صنعتی نیز شناخته می شود که از نظر شکل ظاهری شباهت بسیار زیادی به آرد دارد. به گونه ای که ارقام درجه یک و مرغوب همواره عاری از هر گونه دانه های کریستالی و درشت هستند.
به عبارت دیگر به کوچکترین دانه بندی نمک های صنعتی بعد از عبور از سرندها، نمک پودری می گویند که ابعاد هر دانه آن بین ۰ تا ۰٫۸ میلیمتر متغیر است. نمک نرم و نمک ریز سرندی از دیگر نام های این محصول در صنایع مربوط است که با این نام ها نیز شناخته و خرید و فروش می شوند.
قیمت و نرخ فروش نمک های پودری به مراتب ارزانتر از ارقام کریستالی و صدفی است. به همین علت حجم تولید و میزان تقاضا برای خرید آن همواره در سطح وسیعی قرار دارد. از سوی دیگر به علت ریز بودن دانه ها، میزان جذب رطوبت هوا توسط بلورهای نمک بسیار زیاد است که این امر انبار داری و بسته بندی استاندارد محصول را می طلبد. به طور کلی ویژگی هایی که برای خرید بهترین نوع نمک های پودری و دیگر ارقام صنعتی باید همواره مورد نظر قرار بگیرند در دو گروه ویژگی های شیمیایی و فیزیکی دسته بندی می شوند که موارد زیر را در بر می گیرند:

  • ویژگی فیزیکی: شامل وضعیت ظاهری، کیفیت دانه ها، اندازه ذرات و طعم نمک است.
  • ویژگی شیمیایی: مواردی مانند درجه خلوص، میزان رطوبت، درصد ید در نمک و مواد نامحلول در آب را شامل می شوند.

مرکز خرید نمک پودری صنعتی

مرکز خرید نمک پودری صنعتی استان خوزستان و شهرستان ماهشهر از جمله بزرگترین مراکز تولید نمک پودری صنعتی در کشور به شمار می آیند. البته باید عنوان کنیم که با توجه به جذب بالای رطوبت هوا توسط نمک و شرجی زیاد منطقه، تولید کنندگان باید تمهیدات لازم را جهت عرضه این محصول به بازار در نظر بگیرند.
شرکت های توزیع کننده نمک نیز باید استانداردهای لازم را جهت حمل محموله های سفارشی را بر اساس استانداردهای تاییدی مدنظر قرار دهند. چرا که در حین حمل و نقل، در صورت عدم بسته بندی مناسب، نمک ها به راحتی رطوبت را جذب خواهند کرد.
اگر قصد خرید نمک صنعتی از استان خوزستان را دارید، جهت مشاوره لازم و همچنین ثبت سفارشات خود به صورت مستقیم و از طریق نمایندگان فروش کارخانجات تولیدی، می توانید با مشاورین این مرکز در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.