فروشگاه نمک اپسوم یک کیلویی


این نمک چون در شهری در کشور انگلستان به نام اپسوم کشف شده است به این اسم نام گذاری شده است و دارای ویژگی هایی متفاوت از نمک خوراکی می باشد. برای خرید نمک اپسوم یک کیلویی می توان به فروشگاه های عرضه این محصول مراجعه نمود و آن را خریداری کرد. فروشگاه نمک اپسوم هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری این کالا را به فروش می رسانند. فروشگاه نمک اپسوم یک کیلویی

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

آشنایی با ویژگی های نمک اپسوم

آشنایی با ویژگی های نمک اپسوم نمک اپسوم یا همان نمک حمام که مصرف خوراکی ندارد در آب وان ریخته می شود و کاربرد درمانی دارد به همین دلیل آن را نمک حمام می نامند. این نوع نمک دارای طعم بسیار بد و تلخ مزه ای است که غیرخوراکی بودن آن را توجیه می کند البته نا گفته نماند که برخی به دلیل خاصیت درمانی که دارد آن را در آب یا نوشیدنی حل می کنند و بعد آن را مصرف می نمایند.

از ویژگی های درمانی این نمک می توان به رفع یبوست، تامین کننده ی منیزیم بدن، درمان بی خوابی، کاهش ورم و درد اشاره نمود ولی از آن جا که مصرف بیش از اندازه ی هر ماده ی غذایی ولو با خاصیت خود ضررهایی برای بدن به وجود می آورد، مصرف بیش از اندازه ی اپسوم نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید در مصرف آن حد تعادل رعایت شود چرا که مصرف زیاد آن به دلیل ملین بودن موجب اسهال می شود و بدن را دچار اختلالاتی همچون کما، سردرد، سرگیجه و … می کند.

نمک اپسوم از نظر ظاهر به نمک خوراکی شبیه است ولی مصارف هر کدام متفاوت می باشد و از آنجا که دارای سدیم و منیزیم است از قدیم بر این عقیده هستند که با حل شدن این نمک در آب وان حمام و قرار گرفتن بدن درون این آب موجب تامین منیزیم بدن و بهبود عملکرد سیستم بدن می شود.

از این ماده برای ساخت برخی از لوازم آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

فروشنده نمک اپسوم یک کیلویی

فروشنده نمک اپسوم یک کیلویی فروشنده نمک اپسوم یک کیلویی هامن فروشگاه ها یا نمایندگی های مجازی هستند که مبادرت به فروش این محصول می نمایند. این فروشندگان همان گونه که قبلا گفته شد هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری نمک را در اختیار خریداران قرار می دهند.

البته امروزه به دلیل گسترش خرید و فروش اینترنتی، فروشندگان کالا و محصول خود را به صورت مجازی به مشتریان خود معرفی می کنند و خریداران می توانند به راحتی با مراجعه به وب سایت های معتبر فروشندگان این محصول را پیدا کرده و اقدام به خرید نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.