کارخانه تولید نمک خوراکی پتاسیم


نمک خوراکی پتاسیم در ابتدا برای بیماران مبتلا به فشار خون تولید شد و بعد از تولید مردم سالم هم شروع به مصرف آن کردند. نمک پتاسیم نمکی است که به جای داشتن مقدار زیادی سدیم، مقدار زیادی پتاسیم دارد. اگر افراد سالم بخواهند از نمک پتاسیم استفاده کنند باید از راه دیگری سدیم بدن خود را تامین نمایند. کارخانه تولید نمک خوراکی پتاسیم، با روش های بهداشتی نمک ضد فشار خون را که بعضی ها به آن نمک رژیمی هم می گویند تولید می کند. ( توصیه می شود کودکان از نمک معمولی استفاده کنند.)

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

کارخانه تولید نمک خوراکی پتاسیم

مراحل تولید نمک خوراکی پتاسیم

مراحل تولید نمک خوراکی پتاسیم برای تولید پتاسیم کلرید یا نمک پتاسیم، از سنگ معدن این عناصر استفاده می شود. برای تولید نمک خوراکی دو راه وجود دارد. راه اول تولید خشک است که با موارد رو به رو صورت می گیرد:

  • خردایش، جدا سازی نمک معدنی، جداسازی پتاسیم کلرید، خشک کردن مواد به دست آمده، دانه بندی. این فرآیند باعث تولید نمک پتاسیم به روش خشک می گردد.
  • راه دیگری که می توان از طریق آن نمک خوراکی پتاسیم تولید کرد فرآیند تولید تر است. دراین فرآیند موارد مشترکی نیز با تولید خشک وجود دارد. فرآیند تولید تر عبارت از: خردایش، جدا کردن دوغاب، جدا کردن نمک ها، جدا سازی پتاسیم کرور، خشک کردن، دانه بندی است.
  • این فرآیند ها برای تولید نمک های غیر خوراکی هم به کار می روند ولی تفاوت تولید نمک خوراکی و تولید نمک غیر خوراکی در این است که در تولید نمک خوراکی کارخانه باید مجوز های لازم را داشته باشد و دقت بیشتری در فرآیند تولید به خرج دهد. همچنین باید به بهداشتی بودن محصول خود اطمینان داشته باشد.

فروش ویژه نمک خوراکی پتاسیم

فروش ویژه نمک خوراکی پتاسیم در چند سال اخیر فروش فروشندگان نمک پتاسیم افزایش یافته است زیرا مردم بیش از پیش به فکر سلامتی خود هستند. پیشنهاد ما به شما این است که از فروش ویژه نمک بهره ببرید و با استفاده از این فروش ویژه، تخفیف خوبی بگیرید. کارخانه تولیدی نمک پتاسیم، برای سهولت در خرید نمک پتاسیم و استفاده از آن با قیمت مناسب برنامه های فروش ویژه خود را اجرا می کند.

این کارخانه که در بندر ماهشهر استان خوزستان واقع شده است، با توجه به این که بعضی از بیماران فشار خونی به نمک پتاسیم احتیاج دارند، طرح های فروش ویژه را برنامه ریزی و اجرا کرده است تا مردم و به خصوص بیماران نیازمند به نمک پتاسیم بتوانند بدون نگرانی از بابت قیمت، نمک پتاسیم مصرف کنند.

این کارخانه در ماهشهر، به دلیل اینکه هدف پوشش دادن نیاز های همه ی مردم را دارد، طرح فروش ویژه را مخصوص همشهریان و هم استانی های خود قرار نداده است و مردم ساکن سراسر کشور امکان خرید دارند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.