مرکز تولید نمک خوراکی صادراتی


ایران به عنوان یکی از مهمترین تولیدکنندگان انواع نمک خوراکی و صنعتی این محصول را با کیفیت ممتاز وارد بازارهای جهانی می‌نماید. مرکز تولید نمک خوراکی صادراتی با استفاده از بهترین نوع سنگ نمک و به کارگیری دستگاه های صنعتی پیشرفته، نمک خوراکی با کیفیت را تولید می‌کند. این نمک توسط مراجع مختلف مانند نمایندگی برندهای تولید کنند و  مرکز عرضه و فروش اینترنتی در سطح کشور توزیع می‌شود. 

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

مرکز تولید نمک خوراکی صادراتی

روش تشخیص نمک خوراکی مرغوب

روش تشخیص نمک خوراکی مرغوب

نمک خوراکی توسط کارخانجات مختلفی تولید می‌شود و بسته به کیفیت سنگ نمک و نحوه تولید و فرآوری نمک، کیفیت نمک خوراکی تولید شده متفاوت است. برای بسیاری از افراد که خریدار نمک خوراکی هستند این سوال مطرح است که روش تشخیص نمک خوراکی مرغوب چیست و چگونه می‌توان محصولی با کیفیت را خریداری کرد.

در زمان خرید نمک خوراکی توجه به موارد زیر موجب می‌شود که محصولی با درجه کیفی ممتاز را خریداری نماییم:

  • رنگ نمک: نمک مرغوب خوراکی کاملاً سفید رنگ است. اگر نمک رنگ کدری داشته باشد یا زرد و خاکستری رنگ باشد، نمک خالص و بهداشتی نیست.
  • شکل ظاهری نمک: نمک مرغوب دارای دانه‌های بسیار ریز است و فاقد هرگونه مواد خارجی و زائدات شن مانند است. برای اینکه متوجه شویم نمک از کیفیت لازم برخوردار است کافی است آن را در یک ظرف شیشه ای پر از آب حل کنیم. اگر رسوبی در انتهای ظرف جمع شود نشان می‌دهد که نمک خالص نیست.
  • طعم نمک: نمک خوراکی باید طعمی کاملا شور داشته باشد و با چشیدن مقداری نمک این شوری احساس شود.
  • نوع بسته بندی محصول: یکی از راههای شناخت نمک مرغوب، توجه به نوع بسته بندی آن است. نمک تولید شده در مراکز معتبر دارای بسته بندی تجاری و بهداشتی است و اطلاعاتی چون تاریخ تولید و انقضا بر روی محصول درج شده است.

فروش فوق العاده نمک خوراکی صادراتی

فروش فوق العاده نمک خوراکی صادراتی

فروش نمک صادراتی خوراکی توسط مراکز پخش و فروش مستقیم این امکان را برای خریداران عمده و جزئی فراهم می‌آورد که بهترین نوع نمک را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمایند.

نمک از جمله ترکیباتی است که به دلیل داشتن خواص درمانی و مواد معدنی، یکی از مهمترین مواد غذایی به شمار می‌رود که بخش مهمی از ید، پتاسیم و ویتامین D مورد نیاز بدن را تامین می‌نماید و در طب سنتی نیز جایگاه ویژه ای دارد و از بروز بیماریهای مختلف جلوگیری می‌کند.

از آنجا که نمک خوراکی محصولی پر مصرف در تغذیه و صنعت تولید مواد غذایی و دارو محسوب می‌شود، عرضه و فروش فوق‌العاده آن توسط مراکز پخش و فروش بدون واسطه موجب می‎شود که بهترین و مرغوبترین نمک، با قیمتی بسیار مناسب‌تر از بازارهای با واسطه به دست مصرف کنندگان برسد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.